Kontakt & Felanmälan

Undrar du över något?

Läs svaren på våra vanligaste frågor i vårt forum eller ställ din fråga där för snabbt svar. Roslagsbostäders frågeforum

Felanmälan på Mina Sidor & app

Det bästa sättet att göra en felanmälan är genom att logga in på ”Mina sidor” via den blå ”Logga in”-knappen i det övre högra hörnet på sidan. Här fyller du i en felanmälan när som helst på dygnet och du kan följa statusen på din felanmälan under hela förloppet.

Du kan även kostnadsfritt ladda ned Roslagsbostäders app för både Iphone och Android och göra din felanmälan där.


Felanmälan per telefon

Felanmälan via telefon vardagar mellan kl. 07.00-09.00.
(07.00-12.00 från och med 13 januari 2020)

Ha ditt produktnummer redo
Det står på ytterdörren och ditt hyreskontrakt
(10 – xxx – xxx)

Norrtälje: 0176-20 75 35
Rimbo: 0176-20 75 01
Hallstavik: 0176-20 75 62


Besök och Telefontider

Tiderna gäller helgfria vardagar men undantag förekommer.

Distriktskontor:
Måndag – Torsdag kl. 7.00 – 12.00, fredagar stängt.
Norrtälje: Lommarvägen 1 ( Ny adress Lommarvägen 12 from.  23 mars 2020)
Hallstavik: Gottstavägen 8 ( Ny temporär adress Gamlebovägen 14 from. 24 feb 2020)
Rimbo: Centralvägen 6

Huvudkontor
Måndag – Fredag kl. 8.00 – 12.00
Lommarvägen 1 plan 2 Norrtälje.

Telefon: 0176-20 75 00 (växeln)
E-post: info@roslagsbostader.se
Orgnr: 556045-3291

Roslagsbostäder AB
Box 56
761 21 Norrtälje

    * Obligatoriska fält