Hoppa till innehåll

Hur gör jag om jag har glömt mina inloggningsuppgifter?

Vi rekommenderar dig att i första hand logga in med BankID vilket är det enklaste sättet då ditt konto är personligt och kopplat till ditt personnummer. Appen för Bank-ID startas automatiskt när du klickar på knappen ”Logga in med BankID”. Du kommer att signera mot ”Momentum signering” vår mjukvaruleverantör. Har du inte loggat in sen den 28e november 2023? Om du saknar Bank-ID och tidigare loggat in med användarnamn och lösenord så behöver du nya inloggningsuppgifter. Kontakta oss 0176 207500 så hjälper vi dig att skapa nya inloggningsuppgifter. Har du fått hjälp av oss efter den 28e november 2023 med att skaffa nya inloggningsuppgifter så gör du följande: Om du har glömt dina inloggningsuppgifter kan du skicka efter nya genom att klicka på "Logga in” högst upp på vår hemsida www.roslagsbostader.se. 1- Du har testat att dina inloggningsuppgifter men inte lyckats att logga in 2- Trycker på ”Återställ mitt lösenord 3- Fyller i din e-postadress/användarnamn 4- Följer instruktionerna i mejlet som du får från oss.  

Har du andra frågor?

Besök vårt frågeforum

Frågeforum