Hur kan vi hjälpa dig?

På denna sida hittar du kontaktuppgifter till våra olika avdelningar och till våra distriktskontor.

Växel och felanmälan har öppet som vanligt under sommaren. Vi tar fortsatt endast emot bokade besök på kontoren. Till följd av semestrar ber vi om överseende med att svar på vissa frågor dröja något, vi återkommer så snart vi kan. Passa gärna på att läsa i vårt frågeforum, där finns svaren på de 150 vanligaste frågorna.

Felanmälan

Har något gått sönder? Behöver något repareras?

Gör en felanmälan

Felanmälan

Har något gått sönder? Behöver något repareras?

Har du en fråga?

Hitta svaren på våra vanligaste frågor och ställ din fråga för snabbt svar.

Gå till frågeforum

Har du en fråga?

Hitta svaren på våra vanligaste frågor och ställ din fråga för snabbt svar.

Växeln

Ring oss så hjälper vi dig till rätt person.
Måndag - torsdag kl. 08- 16 fredag 08 - 15.

Växeln

Ring oss så hjälper vi dig till rätt person.
Måndag - torsdag kl. 08- 16 fredag 08 - 15.

Kontaktuppgifter till ditt distrikt

Vi finns tillgängliga på telefon på följande telefontider och telefonnummer.

Norrtälje

Telefontiderna gäller helgfria vardagar men undantag förekommer.

Felanmälan

Om något gått sönder i din lägenhet eller i ditt bostadsområde kontaktar du felanmälan.

0176-20 75 35
mån-fre 07.00-12.00

Läs mer här om hur vi hanterar din felanmälan och hur du kan felanmäla direkt på Mina Sidor

Journummer

Vid akuta fel eller störningar efter kontorstid och under helger.

0176-20 75 12

Ekonomiavdelningen

Frågor gällande hyresinbetalningar, autogiro, e-faktura och störningar.

0176-20 75 22
mån-fre kl. 9.30 -11.30

Uthyrare

Frågor om lediga lägenheter, hyresavtal, fordonsplatser och uppsägning.

0176-20 75 24
mån-fre kl. 8.00 -12.00

Förvaltare

Frågor om din lägenhet eller ditt bostadsområde.

0176-20 75 00
Mån – tors  7.00-12.00

Besöksadress för bokade besök

Lommarvägen 12
Måndag – Torsdag kl. 7.00 – 12.00

Rimbo

Telefontiderna gäller helgfria vardagar men undantag förekommer.

Felanmälan

Om något gått sönder i din lägenhet eller i ditt bostadsområde kontaktar du felanmälan.

0176-20 75 01
mån-fre 7.00-12.00

Läs mer här om hur vi hanterar din felanmälan och hur du kan felanmäla direkt på Mina Sidor

Journummer

Vid akuta fel eller störningar efter kontorstid och under helger.

0176-20 75 12

Ekonomiavdelningen

Frågor gällande hyresinbetalningar, autogiro, e-faktura och störningar.

0176-20 75 22
mån-fre kl. 9.30 -11.30

Uthyrare

Frågor om lediga lägenheter, hyresavtal, fordonsplatser och uppsägning.

0176-20 75 65
mån-fre kl. 8.00 -12.00

Förvaltare

Frågor om din lägenhet eller ditt bostadsområde.

0176-20 75 64
Mån – tors 7.00-12.00

Besöksadress för bokade besök

Centralvägen 6
Måndag – Torsdag kl. 7.00 – 12.00

Hallstavik och Älmsta

Telefontiderna gäller helgfria vardagar men undantag förekommer.

Felanmälan

Om något gått sönder i din lägenhet eller i ditt bostadsområde kontaktar du felanmälan.

0176-20 75 62
mån-fre 07.00-12.00

Läs mer här om hur vi hanterar din felanmälan och hur du kan felanmäla direkt på Mina Sidor

Journummer

Vid akuta fel eller störningar efter kontorstid och under helger.

0176-20 75 12

Ekonomiavdelningen

Frågor gällande hyresinbetalningar, autogiro, e-faktura och störningar.

0176-20 75 22
mån-fre kl. 9.30 -11.30

Uthyrare

Frågor om lediga lägenheter, hyresavtal, fordonsplatser och uppsägning.

0176-20 75 60
mån-fre kl. 8.00 -12.00

Förvaltare

Frågor om din lägenhet eller ditt bostadsområde.

0176-20 75 61
Mån – tors 07.00-12.00

Besöksadress för bokade besök

Gamlebovägen 14
Måndag – Torsdag kl. 7.00 – 12.00