Resultat kundundersökning
Under maj månad skickades årets kundundersökning ut digitalt till alla våra hyresgäster. Där får man sedan möjlighet att svara på hur man trivs hos Roslagsbostäder. Vi har nu fått tillbaka resultaten och är glada att meddela att mer än hälften av våra hyresgäster svarat, vilket är en helt otroligt bra svarsfrekvens!
Vi skulle vilja lyfta några punkter som ökat som vi känner oss extra stolta över:
-Först och främst är våra hyresgäster nöjda med vår service, vilket såklart är jätteroligt!
-Våra hyresgäster upplever även att tryggheten ökat, vilket är en väldigt viktig fråga för oss och något vi ständigt arbetar med.
-Ni tycker också att det är rent och snyggt i våra områden, så bra! Vi vet att ni hjälps åt tillsammans med bovärd och lokalvårdare.
Något vi också vill lyfta är hur ni upplever bemötandet från våra bovärdar. De får toppbetyg vilket vi är så stolta över! Vi vet hur de, tillsammans med er, varje dag ser till att våra områden bara blir bättre och bättre.
Det finns självklart saker vi behöver jobba med, så vi kommer under året sätta oss med alla svar och göra handlingsplaner på vad vi kan åtgärda för att ni ska trivas ännu mer. Självklart kommer vi löpande under 2025 och 2026 återkoppla vad vi förbättrar.
Stort tack till alla som svarat – tillsammans gör vi Roslagsbostäder ännu bättre!